Tuesday, June 12, 2012

Buna fetelor!

Stiu ca am disparut vreo 2 luni din peisaj dar am trecut trin niste momente mai delicate, am avut extrem de multe lucruri pe cap si pur si simplu nu am gasit puterea si inspiratia sa scriu... Voi incerca sa schimb asta cat de curand insa pana atunci am decis sa deschid o noua pagina de BLOGSALE. 

Circula din ce in ce mai multe in ultima perioada prin blogosfera si mi-am dat seama ca am si eu cateva lucruri pe care nu le folosesc si care ar putea fi utile altcuiva.

Aruncati un ochi pe acolo cand aveti timp si regula este cam aceeasi ca si pe celelalte bloguri, primul venit primul servit! 

Pentru mai multe detalii va invit pe pagina dedicata acestui BlogSale.


 Va pup!

0 comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I will answer any questions you have so ask away!