Monday, June 20, 2011

Concurs Best New Beauty Blogs

Am descoperit astazi un blog...altfel. El este prezentat astfel: Andreea impreuna cu alti prieteni a avut o initiativa foarte interesanta, a creat un blog pentru promovarea blogurilor noi care nu se bucura de prea multi foloweri. Si cum ma incadrez si eu in aceasta categorie, am decis sa duc vestea mai departe.

Regulile de participare sunt:
Sa ii urmariti prin Google Friends Conect
Sa lasati un comentariu cu numele cu care ii urmariti
Sa postati pe blogul vostru despre acest concurs.
Sa aveti maxim 150 de prieteni ( in momentul inscrierii)

Durata concursului:20.06.2011-20.07.2011

Mai multe detalii si informatii gasiti AICI

1 comments:

Valentina.Bucur said...

buna:* te invit pe blogul meu sunt noua, asa ca tine :D si am organizat si 2 giveaway'uri daca vrei inscrie-te :* http://valentinabucur.blogspot.com

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I will answer any questions you have so ask away!