Monday, March 12, 2012

Monday Facts: 7 Deadly Sins TAG


Hello ladies!
Astazi v-am pregatit un tag preluat de la LILI. Este foarte dragut si sper sa va placa :)
1. Lăcomie - Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care îl ai? Şi care este cel mai scump?
uhm...cel mai ieftine produse cred ca sunt cele la 8 lei de la elf iar cel mai scump probabil pudra mac mineralize skin finish natural.

2. Manie - Care este produsul cu care te afli într-o relaţie de iubire/ură? Ce produs a fost foarte greu de găsit?
Intr-o relatie de love/hate sunt cu primerul de la elf...imi place mult pe zona T dar imi usuca tenul daca o depasesc :p Produs foarte greu de gasit? hmmm...Carmex.. In urma cu cateva luni bune cand am inceput sa il folosesc nu era asa popular si am intrebat in muuuulte farmacii pana sa il gasesc.

3. Poftă - Care este cel mai delicios produs cosmetic / îngrijire corporală?
Untul de corp Fennel cu vanilie.

4. Lene - Ce produs neglijezi din cauza lenei?
Măştile de faţă si par...maxim de 2 ori pe luna ajung sa le fac :(

5. Mîndrie - Ce produs îţi dă mai multă încredere în tine?
Anti-cearcăn+pudra... nu ma pot lipsi de niciunul dintre ele

6. Rîvnă - Ce atribute găseşti foarte atrăgătoare la sexul opus?
Bunele maniere, simtul umorului si increderea (a nu se intelege aroganta)

7. Invidie - Ce produse ţi-ar plăcea să primeşti cadou?
Am un wishlist destul de lung :( incet incet am mai taiat din ele dar imi doresc mult Vitalumiere de la Chanel si niste pensule Real Techniques :D

Mi-ar placea mult sa stiu raspunsurile voastre la aceste intrebari 
asa ca pasez "leapsa" tuturor cititoarelor mele!
Va pup!


0 comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I will answer any questions you have so ask away!