Saturday, March 10, 2012

My 2 cents: Crema vitaminizanta de zi cu ulei de masline si catina - Cosmetic Plant

Hello ladies!


Stiu ca anul trecut in urma unei campanii Trender multe fete au primit spre review crema vitaminizanta de zi cu ulei de masline si catina de la Cosmetic Plant insa eu am achizitionat-o de curand cand am ramas fara crema mea obisnuita de fata si vreau sa va impartasesc opinia mea despre acest produs.


Am mai folosit in trecut diverse creme pe baza de plante si alte ingrediente naturale de la diverse companii: Apidermin, Gerovital, Cosmetic Plant (alte game) cumparate de regula de la plafar precum si creme mai scumpe si nu la fel de naturale si nu am gasit niciuna care sa ma multumeasca pe deplin...ba erau prea grase, ba nu erau suficient de hidratante, ba aveau alcool si parabeni sau prea mult parfum...si asa mai departe...

Pana acum! Pot spune cu mana pe inima ca aceasta crema este perfect echilibrata pentru tenul meu mixt...imi ofera suficienta hidratare pe parcursul zilei fara sa imi incarce tenul sau sa lase o pelicula grasa. Se absoarbe imediat in piele, are un miros placut si discret, pielea mea nu luceste pe frunte, nu se descuameaza pe obraji si lateralele fruntii si aceasta senzatie de hidratare se mentine pe tot parcursul zilei. Ba chiar am observat o mica ameliorare in ceea ce priveste secretia de sebum in exces in zona T.

Ingredientele principale sunt cu siguranta cunoscute de toata lumea:

Uleiul de masline - care nu lipseste din rutina mea de demachiere seara fiind pt mine cel mai mult demachiant care exista. Topeste orice urma de machiaj si ofera o baza foarte buna pentru exfoliere. Este foarte hidratant si hranitor insa pentru un ten gras si mixt nu poate substitui crema fiind prea gras si greu pentru porii deja incarcati de sebum. Uleiul de masline contine atat de multe vitamine printre care voi enumera vitaminele A, B1, B2, C, D, E, K, precum si fier si multe alte ingrediente care fac din acesta unul dintre cele mai cunoscute si utilizate produse in cosmetica de-a lungul timpului.
Catina - un produs extrem de important pentru organism. Are un continut foarte mare de vitamina C, esentiala pentru acel aspect sanatos si radiant al pielii si este un puternic antioxidant ajutand pielea in lupta zilnica cu radicalii liberi.


Pretul acestei creme este mai mult decat rezonabil si accesibil (10 lei pt 50ml) si eu folosesc aceasta crema atat ziua cat si seara, dar seara aplic si ulei de argan in zona ochilor si putin pe obraji pt extra hidratare dupa exfolierea de seara.

O recomand cu incredere fetelor cu ten normal spre mixt!


Sper ca v-a fost de folos aceasta postare si veti da o sansa acestei creme :)
Va pup!



0 comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I will answer any questions you have so ask away!